Κυριακή 20 Απριλίου 2008

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ούτε έσυ τα έχεις διαβάσει απλά αποσπάσματα απο το internet θα μου δώσεις(συνήθως αντλημένα απο εθνικούς)

Επίσης πολλές φορές οι Πατέρες έρχονται σε αντίφαση μεταξύ τους.

Κάποιοι απο αυτούς τους Πατέρες που θα μου παραθέσεις , Όταν λένε "Έλληνες" δεν εννοούνε τους φυλετικά Έλληνες αλλά τους Ειδωλολάτρες. Η θρησκεία των Ελλήνων εκείνη την εποχή είχε διαφθαρεί.

Μπορεί οι χριστιανοί να έκαναν εγκλήματα εναντίον των εθνικών αλλα και εθνικοί εκανάν εκλήματα εναντίον των χριστιανών (λ.χ. δες της πηγές της εποχής του Μεγα κωσταντίονου να καταλάβεις τη λένε)

(Έχω μελετήσει ιδιαίτερα αυτές τις πηγές διότι ο Μεγας Κωσταντίονος[που δεν ήταν ποτέ άγιος] είναι η αγαπημένη μου προσωπικότητα)

Διάβασε επίσης τη λέει ο Φ.Κόντογλου για την Ελλάδα και μην ξεχνάς πότε θεμελιώθηκε η Ορθοδοξία.

Επίσης δεν είμαι υπερασπιστής της εκκλησίας την οποία "κυνηγώ" και προσπαθώ να διορθώσω.

Δεν κάθομαι να γράφω άπειρα αποσπάσματα πάλι διότι δεν έχει νόημα , χάνω ώρες ατέλειωτες(μέχρι να τα βρώ στις πηγές τους).

Δεν υπάρχουν σχόλια: