Κυριακή 20 Απριλίου 2008

ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...

"ελληνισμέ ο εχθρός σου είναι ο εαυτό σου"
Περικλής Γιαννόπουλος

"Κυρά τ' αμπέλια Σου φυλατά μόνη Σου κι αφηνε τον κόσμον ησυχον[..]Ελληνική φυλή είσαι ΑΝΗθΙΚΟΣ: διότι θέλεις οι φράγκικοί Στρατοί και Στόλοι να Σου φυλάν τ' αμπέλια ΣΟΥ[..]Ελληνικη φυλή τη φωνάζεις; Μπήκαν κλέφτες στο μαδρί; Εάν Σού Βαστά εμπά διώχτους"
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μου λες και για την μεριά των άλλων , ότι οι άλλοι έχουν αντίθετη γνώμη. Ότι πιστεύουν κάτι άλλο απο εμάς. Λες και εμείς οι δύο , έχουμε την ίδια γνώμη; Δηλαδή το ότι διαφωνούμε πάει να επί ότι έχουμε όλοι άδικο ή όλοι δίκαιο; Αν ένας λέει "αν πέσεις απο γκρεμό 10 χιλιομέτρον , δεν πεθαίνεις" και ο άλλος λέει "αν πέσεις απο γρεμό 10 χιλιομέτρον γίνεσαι κομμάτια" ... έχουν και οι δύο δίκαιο; έχουν και οι δύο άδικό ; η αλήθεια μήπως βρίσκεται στην μέση(εν ολίγο έγκυος ; ή κάποιος έχει δίκαιο;

Λάθος φίλε , δεν έχω εγώ σχηματίσει την λογική ότι όλα συνωμοτούν εναντίον μου εσύ έχεις σχηματίσει την λογική ότι οι εθνικιστές πιστεύουν ότι όλα συνωμοτούν εναντίον τους.Βέβαια ακρότητες υπάρχουν και θα υπάρχουν σε όλες τι μεριές και το ξέρεις.

Costis palamas est, incontestablement , le plus grand ecrivain de la Grece contemporaine , et , actuellement , le plus grand poete de l'Europe!"
περιοδ. "La Grande Ravue" No. 2

"Ο Κωστή παλαμάς είναι αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος συγγραφεύς της συγχρόνης ελλάδος και , επι του παρόντος ο μεγαλύτερος ποιητής της Ευρώπης"

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΦΑΣΙΣΤΕΣ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑΖΙΣΤΕΣ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ!

Και θα διαφωνήσω μαζι μου και θα συμφωνήσω με τον Παλαμά:

Ω ΛΙΓΟΣΤΟΙ ΚΑΙ Ω ΔΙΑΛΕΧΤΟΙ
ΚΙ ΑΡΝΙΦΝΗΤΟΙ ΑΥΡΙΟ ΙΣΩΣ!
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΟΥ ΕΔΩ
ΠΟΥ ΤΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ....


ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ

Και θα διαφωνήσω μαζι μου και θα συμφωνήσω με τον Παλαμά:

Η ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΕΘΝΗ
ΔΕ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ.
ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΠΥΡΩΜΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ


("ΒΩΜΟΙ") ΠΑΛΑΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: